تابلو فرش تابلو فرش .

تابلو فرش

مقایسه تابلو فرش ماشینی و دستباف

تابلو فرش ها دارای زیبایی فراوانی می باشند که برای نما و زیبایی دکوراسیون خانه از آن ها استفاده می کنند .


تابلو فرش ها به صورت دستباف و ماشینی تولید می شوند ، که تابلوفرش های دستباف دارای ارزش بیشتری هستند ، زیرا توسط هنرمندان با دست بافته می شوند و برای بافت آن ها باید دقت فراوانی را به خرج دهند .


در تابلوفرش های دستباف می توان اثر دست هنرمندان را دید ، زیرا زیبایی بسیاری دارند .


تابلوفرش های دستباف با نخ های پشم ، کرک ، مرینوس و ابریشم بافته می شوند و تابلوفرش هایی که با نخ ابریشم بافته می شوند ، بسیار زیباتر ، ظریف تر و دارای قیمت بسیار بیشتری می باشند .


تابلوفرش های ماشینی با نخ صد درصد آکرولیک هیت ست شده بافته می شوند که دارای خاصیت ضد حساسیت و بدون پرزدهی می باشند و در مقابل نور خورشید ، مواد شیمیایی ، چربی و غیره مقاوم هستند .


این نخ ها بسیار نرم می باشند و بوی مواد نفتی و پلاستیک نمی دهند .


تابلو های ماشینی در شانه های 350 ، 480 ، 550 ، 700 ، 1000 و 1200 بافته می شوند ، تابلوفرش های 1000 و 1200 شانه دارای زیبایی و نمای بیشتری می باشند .


مقایسه تابلوفرش ماشینی با دستباف


تابلوفرش های دستباف زیبایی و ظرافت بسیار زیادی دارند و به گونه ای می باشند که افراد بسیاری را مجذوب خود می کنند و نمای فوق العاده زیبایی را به خانه می دهند .


تابلوفرش های ماشینی بسیار زیبا می باشند ، اما به زیبایی تابلوفرش های دستباف نمی باشند .


تابلوفرش های دستباف دارای زیبایی ماندگاری هستند ، یعنی حتی اگر سال های زیادی هم آن ها را داشته باشید ، باز هم زیبایی اولیه خود را دارند .


عمر تابلوفرش های دستباف بسیار زیاد می باشد ، به خاطر اینکه الیاف آن ها طبیعی می باشد و نوع بافت آن ها باعث دوام و طول عمر آن ها می شود .


عمر تابلوفرش های ماشینی کمتر از تابلوفرش های دستباف می باشد .


برای بافت تابلوفرش دستباف مدت زمان بسیار زیادی طول می کشد ، اما برای تابلوفرش ماشینی مدت زمان خیلی کوتاهی طول می کشد ، زیرا با ماشین آلات بافته می شوند .


قیمت تابلوفرش های دستباف بسیار زیاد می باشد و هرکسی توانایی خرید آن ها را ندارد ، اما تابلوفرش های ماشینی دارای قیمت بسیار پایینی می باشند و بیشتر افراد جامعه می توانند آن ها را خریداری نمایند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۸:۰۲ توسط:مهدی علوی موضوع: نظرات (0)